Phishing – prevara u kojoj se zlonamjerni napadač lažnim predstavljanjem i naizgled legitimnim zahtjevom pokušava potencijalnu žrtvu natjerati da učini nešto na svoju štetu.
Najćešći ciljevi – krađa ličnih podataka, ostvarivanje finansijske koristi i širenje zlonamjernog softvera.
Napadači vole imitirati institucije, sisteme i usluge.
Polje pošiljaoca može biti lažirano!
Provjeri adresu sa koje je poruka poslata i uporedi je sa kontakt informacijama navedenim na službenim stranicama.
Oprezno sa ponudama koje izgledaju predobro da bi bile istinite. Provjeri ih na drugim mjestima i potražite komentare korisnika.
Napadač će te pokušati navesti na zlonamjernu veb stranicu na kojoj će ti tražiti unos ličnih podataka (npr. podataka bankovne kartice).
Iako stranica može izgledati legitimno, ona je vjerovatno napravljena sa ciljem krađe ličnih podataka.
Izazivanjem snažnih emocija (npr. straha) i davanjem kratkog vremena za reakciju, napadači smanjuju sposobnost tvog kritičkog razmišljanja i tako te tjeraju na grešku.
Ne uplaćuj novac ni kriptovalute osobama koje su te kontaktirale putem e-pošte, poziva ili poruke.